همزمان با دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

شورای شهر

همشهری انلاین- عباس حیدری مدیرعامل شرکت برج میلاد در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی این شرکت در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه ما به اداره برق بدهی داریم و این بدهی به دلیل اختلاف بر سر تعرفه پرداخت نشده است، اظهار کرد: این موضوع در روند کار شرکت خللی ایجاد نکرده است.

وی با اعلام اینکه ما عضو دو شغله نداریم و سه نفر از اعضای هیئت مدیره مأمور هستند، خاطرنشان کرد: سامانه پاکنا ایراد سیستمی گرفته و مجامع با وزارت اقتصاد رایزنی کردند و حل مشکل سیستمی پاکنا به دستور وزیر نیاز دارد.

حیدری با بیان اینکه ما اجازه قرارداد مستقل را نداریم، تصریح کرد: ما برای خروج از ماده ۱۴۱ به سرمایه گذاری نیاز داریم که سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرده اند. درخواست ما این است که واگذاری اموال منقول نیز در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم از ماده ۱۴۱ خارج شویم.

گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت برج میلاد برای سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

بنابر اعلام سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، به دلیل برگزاری جلسه فوق العاده و همچین حضور برخی اعضا در سفر اربعین، جلسات صحن علنی شورا در روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه و سه شنبه ۶ شهریورماه تعطیل است.

کد خبر 875140
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha